Saturday, October 17, 2009

sticky mode: si comel berbaju raya contest

salam all,

saya dengan penuh rasa berkobar2 ingin mewar2kan tentang contest ini. yang dinamakan si comel berbaju raya contest. 'terjerumus'untuk participate dalam contest ni sbb tgk contest ni comeyyyyy sgt. hehehehee... selain dari suka2, saya berharap kalo afi dpt menang contest ni. afi kalo setiap kali pakai baju melayu, dia akan ckp pakai baju raya. afi memula takmo pakai samping, sbb dia kata "macam orang pompuannnn je ibu"(dia ingat skirt la kot kan). gambar diambil pada pagi raya lepas afi and ayah balik dari solat hari raya. byk pose afi, tapi ini gambar yg saya pilih untuk contest ni. harap dapat memenangi hati juri.



nama: kamarul hanafi bin kamarul ariffin; umur: 2tahun 11bulan 1minggu.

terima kasih kepada BabyIbu kerana menganjurkan contest ini. taklupa juga kepada para penganjur yang terdiri drpd Gin & Jacqie, Sherry, eoe Online, leanalittleshop, TH, Mia and Niko


sekali lagi thanks!
salam.

5 comments:

sWeEtdARLinG said...

gud luck..! aku pun tengah draft contest ni.. nak amek balik gambar zulfan pakai baju melayu sebab takde gambar zulfan yang proper

cik na said...

oyeke.. thank u. aku main letak je. saje cuba nasib. ni yg on the day, natural je la. ko pun, good luck!

emelleen said...

aku pun nak join gaks....

cik na said...

moiyy.... ok je.. tapi anak ko umo bape ek? laki ke pompuan? takpun letak ge gambo ko naik beskal tu.

T.H said...

so cute good luck :) I have giveaway at twinshappiness :)