Tuesday, September 15, 2009

minal aidil wal fa'izin

salam all,

dah lama sgt me not updating this dear blog. life getting bz and bz and bz all days. and skrg pun takde nak cite pjg2.. just nak ucapkan
** ramadhan kareem untuk semua umat islam
** selamat berbuka dan bersahur
** semoga ibadah kita di bulan mulia ini diberkati Allah
** SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. halalkan segala makan dan minum. ampunkan segala silap dan salah.
** selamat balik kampung, pandu cermat semua org selamat.

dan.... terima lah kad raya digital ni.. actually me sbnrnye dah tak berapa minat dgn kad2 digital ni.. but then i am too bz to borong kad raya this year.. maka terima la kad digital ini untuk semua saudara mara, sahabat taulan takkira yg dekat atau yg jauh di mata. amik la ek kad dari kami ni.



raya zaman skrg dah terlalu byk beza dari raya zaman dulu.. what say u?